I. Hastanın MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY irtibat kurması:

Hastalar MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY"a

  • İnternet sitesi aracılığıyla,
  • MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY ’nun hasta ilişkiler uzmanlarına telefonla ya da maille,
  • Avrupa, Ortadoğu ve Orta asya da bulunan MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY temsilcileri / ofisleri aracılığıyla ulaşabilirler.

II. Tedavi Süreci hakkında bilgi:
Eğer hastalarımız operasyon planlama sürecinde gelmek isterse onlarla birlikte tedavi sürecini planlamak bizi mutlu edecektir.

Ancak hastalarımız bize tüm tıbbi bilgilerini ve tetkik sonuçlarını gönderdiğinde alanında uzman doktorların hastaya özel tedavi planlarını hazırlayarak kendileriyle paylaşırız.

Hastaya, birden fazla yöntemi kullanımı söz konusu ise hasta ile temasa geçilerek hangi yöntemin seçileceğine hasta ile karar verilecektir.

Hastalar MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY ile alanının en iyisi olan hekimlerin tıbbi değerlendirmelerine hızlı bir şekilde erişim sağlama imkanına sahip olurlar. Hastaların durumu 24 saat içinde değerlendirilerek hastaya dönüş sağlanır.

Hastalar tedavi olabilecekleri tüm merkezler hakkındaki tüm bilgilere erişerek karşılaştırma yapabilirler.

Hastalar tedavide kullanılacak tüm tıbbi teknolojiler hakkında bilgi sahibi olarak karşılaştırma yapabilirler.

Hastalar tedavileri için tüm alternatif fiyat seçeneklerine ulaşarak karşılaştırma yapabilir, bütçeleri için en uygun seçeneği seçebilirler.

III. Türkiye" ye geliş:

  • Uçak biletleri hastanın isteğine bağlı olarak MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY ya da hasta tarafından alınır.
  • Eğer hastaların tedavi öncesi ya da tedavi süresince otelde kalması gerekirse, kendi isteklerine bağlı olarak otel rezervasyonları  MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY tarafından yapılır. MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY ‘nin Türkiye’nin her yerinde hastanelere yakın lokasyonlarda bulunan anlaşmalı otelleri bulunmaktadır. Hastalar bütçesi doğrultusunda kalmak istediği otelleri alternatifler arasından seçebilirler.
  • Hastalar Türkiye’ye ulaştıklarında MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY hasta temsilcisi tarafından havaalanında karşılanır kalacağı otel ya da hastaneye transferi sağlanır.

IV. Tedavi süreci
Tedaviler JCI sertifikalı yüksek tıbbi teknoloji ve alanının en iyisi doktorların bulunduğu hastanelerde yapılır.

Tedavi günü hastaların hastaneye transferi otel ya da havaalanından  MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY tarafından yapılır.

Hastalar, kendilerine eşlik eden ve hasta ile aynı dili konuşabilen MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY  asistanları sayesinde iletişim problemi yaşamazlar. ANO Group 7/24 hastaların yanında yer alır.

Tedavinin her aşaması ANO Group doktorları tarafından takip edilir.

V. Türkiye"den Ayrılış
ANO Group hastanın taburcu olduğu gün hastaneden ayrılışı için gerekli tüm organizasyonu yapar.

Hastalar kontrol randevuları ve ameliyat sonrası bakım hakkında hastaneden ayrılmadan önce bilgilendirilir.

Hastanın havaalanına transferi ücretsiz yapılır.

Eğer hasta tarafından istenirse, ücreti hasta tarafından ödenen, turistik geziler MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY  tarafından organize edilir.

VI. Tedavi Sonrası
Hastalar ülkelerine döndükten sonra MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY ile tedavi sonrası bakım için her zaman irtibata geçebilirler. MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY"nin ilgili Ülkelerdeki ofisleri aracılığıyla hastaların tedavi sonrası bakım süreci takip edilir.

Hastalığınızın tedavisi için hastane, tedavi seçenekleri ve fiyat alternatiflerini kendiniz araştırmak zorunda değilsiniz. MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY tüm araştırmaları sizin için yapar ve tüm alternatifleri sizinle paylaşır.

Hastaların tüm tedavi süreçleri MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY ekibi ve MAFEDA HEALTH TRAVEL AGENCY doktorları tarafından takip edilir, hastalar ve hasta yakınları düzenli olarak bilgilendirilir.Ayrıntılı bilgiye www.mafedahealthtravel.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.


<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>